UNIKL IDOL 2021 & 2022 - UNIKL MIIT

2022 ni sebenarnya tahun kedua aku join UniKL Idol, tahun pertama tak banyak gambar sangat  dan buruk ye hahahah sebab aku tak perform dengan baju yang cantik (ke nak tunjuk jugak ea?). So kali ni kite post sebab banyak  gambar cantik. Time ni aku  bawak lagu Nirmala Dato CT tapi dapat no 2 LAGI. Hhahaha takpelah dah rezeki kite gitu nak buat cemano apepun im still happy and here goes the memories 😁
Okeylah aku post lah ea gambar tahun 2021 punya UniKL Idol. Pun aku nombor dua jugak tema kemerdekaan nyanyi lagu Perwira - Saloma. 


See?? Selekeh je doo attire aku. Tapi masa ni pun still PKP lagi tau. Nak cari costume semua takde masa. Hahahaha takpelah buruk pun kita simpan jelah buat bahan ketawa2. 



So kita sambung ke tahun 2022 punya competition. Kitorang datang sehari awal, menginap dekat hotel untuk sesi sound check. Actually, time ni bukan aku je yang berjaya ke final wakil UniKL MICET, tapi dance pun dapat ke final jugak. Now, gambar2 masa kami baru sampai dekat UniKL MIIT.



HAHAHAH tudia team dance dengan manager (cewah) Akmal yang jaga kitorang dari A - Z. Proposal, transport, elaun makan, hotel, pendaftaran, sound check sampai ke hujung dia uruskan. Huhu kalau kau terbaca blog aku satu hari Mal.. Terima kasih weyy 😭😭😭 





Kau tengok lah. Menunduk gitu sekali ea kepala aku. LENGUH! Menampung beban atas kepala tu hahahah. Lawak odoooo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenduri Arwah Kg Pasir Gudang Baru